Skip to main content

Badanie „Trendy marketingowe wśród producentów materiałów budowlanych”

  • Data opublikowania: 08/11/2022

Polski Klaster Budowlany zaprasza Państwa do pierwszego ogólnopolskiego badania na temat marketingu producentów materiałów budowlanych na rynku B2B. Badanie nosi tytuł “Trendy marketingowe wśród producentów materiałów budowlanych” i jego celem jest określenie podejścia do działań marketingowych oraz preferencji w zakresie wykorzystania kanałów i narzędzi komunikacji. Kwestionariusz skierowany jest do pracowników i właścicieli firm produkujących materiały budowlane i zawiera 18 pytań. Zostały one skonstruowane tak, aby jak najlepiej sprecyzować skuteczność działań, jakie podejmuje przedsiębiorstwo do zrealizowania celów marketingowych, a także nie zająć Państwu zbyt wiele czasu.

W ramach podziękowania za udział w ankiecie, otrzymają Państwo raport na tydzień przed jego oficjalną publikacją. Wystarczy, że po wypełnieniu kwestionariusza podacie Państwo adres e-mail, na który raport ma zostać wysłany.

Z góry dziękujemy za Państwa zaangażowanie i wzięcie udziału w badaniu.

 

Link do ankiety:

https://bimally.pl/trendy-marketingowe-wsrod-producentow-materialow-budowlanych/

 

logotypy

ulotka reklamowa

 

Autorzy badania:

BIM ALLY Sp. z o.o.

Wydział Inżynierii Zarządzania Politechniki Białostockiej

 

Partnerzy badania:

Polski Klaster Budowlany,

Wydział Budownictwa i Ochrony Środowiska Politechniki Białostockiej,

Związek Pracodawców Producentów Materiałów Dla Budownictwa,

Stowarzyszenie Producentów Silikatów Białe Murowanie,

Krajowe Zrzeszenie Producentów Materiałów Budowlanych CERBUD,

Stowarzyszenie Producentów Betonów

 

Partnerzy medialni:

Builder

Rynek Instalacyjny

Izolacje.com.pl