Skip to main content

Aluplast najwyżej oceniony przez producentów okien wśród dostawców profili z PVC

  • Data opublikowania: 23/09/2022

Centrum Analiz Branżowych opublikowało wyniki 13 edycji badania, w którym zaprezentowano, jak producenci okien w Polsce postrzegają dostawców materiałów do produkcji okien. Celem badania było wskazanie, które elementy współpracy z dostawcami są dla producentów okien najistotniejsze, a także którzy dostawcy najlepiej odpowiadają ich potrzebom. Ankietowani producenci oceniali dostawców profili okiennych z PVC m.in. pod kątem szerokości oferty, jakości produktów, relacji jakości do ceny, innowacyjności, czy też wizerunku.

 

5 x NAJ

Aluplast został najwyżej oceniony we wszystkich badanych aspektach, notując w większości z nich blisko dwukrotnie większą liczbę wskazań niż druga wymieniana firma:

  • najszersza oferta produktowa (47%)
  • najlepsza relacja ceny do jakości (40%)
  • najbardziej innowacyjna firma (42%)
  • najwyższa jakość produktów (30%)
  • najlepszy wizerunek (41%).

statuetki

Oczywiście bardzo cieszą nas tak dobre oceny i postrzeganie naszej firmy przez producentów okien – podsumowuje Marcin Szewczuk, Marketing Managaer Aluplast sp. z o.o.. Tym bardziej że nasze „notowania” w stosunku do poprzednich edycji badania udało się poprawić we wszystkich badanych kategoriach, co jest szczególnie cenne w kontekście wskazywanych przez producentów powodów nawiązania współpracy z dostawcami. Jak deklarują producenci okien najistotniejsze są dla nich w tym kontekście szeroka oferta , dobry stosunek jakości do ceny, wysoka jakość oraz dobre relacje i wieloletnia współpraca. Jesteśmy bardzo dumni, że będąc od ponad 20 lat liderem w sprzedaży systemów okiennych z PVC jesteśmy jednocześnie tak wysoko i pozytywnie oceniani w kluczowych w naszej filozofii aspektach, jakimi są właśnie szerokość oferty, relacja ceny do jakości, czy innowacyjność.

 

Jak oceniają umiejętność reakcji na sytuacje kryzysowe swoich dostawców?

 

Ostatnia edycja badania miała miejsce w roku 2020, tak więc tegoroczne wyniki pozwalały ocenić skuteczność działań poszczególnych dostawców w kontekście dwóch ostatnich sezonów, w których zmagać musieliśmy się z jednej strony z ograniczeniami związanymi z COVID-19, a z drugiej strony z trudnościami wynikającymi z braków surowcowych.

Aluplast został zdecydowanie najlepiej oceniony przez producentów okien za umiejętność reakcji na sytuacje kryzysowe, otrzymując notę 4,83 (w skali od 1 do 5). Była to jednocześnie najwyższa ocena w tej kategorii wśród dostawców różnych komponentów do produkcji okien, jak np. szyb, okuć, czy profili aluminiowych

 

TWORZYMY RAMY

Zgodnie z naszym hasłem „Tworzymy Ramy” do efektywnego i skutecznego działania naszych partnerów – podkreśla Marcin Szewczuk. Innowacje leżą w naszej naturze. Nie narzucamy rozwiązań i nie dokonujemy wyborów za klientów. Zamiast tego słuchamy uważnie i dajemy im możliwie najszerszą paletę produktów, z których na pewno wybiorą ten właściwy. Podstawą polityki rozwoju produktów Aluplast jest ich kompatybilność. Konstruowanie otwartych systemów, które mogą być ze sobą łączone, umożliwiają ich stałą rozbudowę i swobodę wyboru rozwiązań najlepiej dostosowanych do potrzeb rynku.

 

——————————

Aluplast od 20 lat jest liderem rynku systemów okiennych z PVC w Polsce, z udziałem rynkowym szacowanym na ok. 24-25%. Polska spółka, utworzona w 1995 roku w Poznaniu, jest obecnie odpowiedzialna za obsługę m.in. takich rynków jak: Rumunia, Wielka Brytania, Bułgaria, Litwa, Łotwa, Estonia. Aluplast sp. z o.o. jest częścią Grupy Aluplast posiadającej 24 oddziały produkcyjne i przedstawicielstwa, poprzez które jest obecny w ponad 80 krajach na całym świecie.